‘Scannen naar’ voor AFAS

Eenvoudige administratieve processen, omdat men strategisch personeelsadvies van je verwacht.

‘Scannen naar’ voor AFAS

Eenvoudige administratieve processen, omdat men strategisch personeelsadvies van je verwacht.

Met KYOCERA scannen naar AFAS beschikt u over een efficiënte oplossing om uw documenten eenvoudig aan de personeelsdossiers in AFAS toe te voegen, waarna deze direct beschikbaar zijn voor alle geauthoriseerde gebruikers in de organisatie.

Direct scannen naar het juiste personeelsdossier

Met onze ‘scannen naar’ oplossing scan je papieren documenten direct naar het
juiste dossier in AFAS.

Door de directe communicatie met deze applicatie worden documenten snel en
eenvoudig opgeslagen in het juiste dossier en de OCR functionaliteit zorgt er
voor dat ze altijd vindbaar en doorzoekbaar zijn.

Direct digitale documenten opslaan in het juiste dossier.

Veel documenten worden tegenwoordig digitaal aangeleverd maar staan in mail, applicaties of netwerkmappen. ook deze documenten kunnen snel en eenvoudig volgens vastgelegde processen direct aan het juiste dossier worden toegevoegd.

Simpel toch?

Versnel bedrijfsprocessen, verlaag operationele kosten en het risico op verloren of zoekgeraakte documenten.

Neem contact met ons op.

Wij helpen u graag met al uw vragen.