Met KYOCERA scannen naar AFAS beschikt u over een efficiënte oplossing om uw documenten eenvoudig aan de personeelsdossiers in AFAS toe te voegen, waarna deze direct beschikbaar zijn voor alle geauthoriseerde gebruikers in de organisatie.
Met onze ‘scannen naar’ oplossing scan je papieren documenten direct naar het
juiste dossier in AFAS.
Door de directe communicatie met deze applicatie worden documenten snel en
eenvoudig opgeslagen in het juiste dossier en de OCR functionaliteit zorgt er
voor dat ze altijd vindbaar en doorzoekbaar zijn.
Veel documenten worden tegenwoordig digitaal aangeleverd maar staan in mail, applicaties of netwerkmappen. ook deze documenten kunnen snel en eenvoudig volgens vastgelegde processen direct aan het juiste dossier worden toegevoegd.
Simpel toch?
Versnel bedrijfsprocessen, verlaag operationele kosten en het risico op verloren of zoekgeraakte documenten.
Wij helpen u graag met al uw vragen.
Klompé & Rupp Totaal BV-Documentsolutions is adviseur en leverancier op het gebied van kantoor- en documenten oplossingen. Met onze oplossingen ontzorgen wij u en zorgen wij ervoor dat uw printomgeving onder controle is. Oftewel, Printing in Control!