ScannerVision
De papieren wereld samenvoegen met de digitale.
ScannerVision
Eenvoudig document workflows maken
ScannerVision automatiseert documentworkflows door gescande en digitale documenten te verwerken en op te slaan op de juiste locatie. ScannerVision heeft geavanceerde functies om met minimale tijd en moeite efficiënte workflows te creëren. Voor de gebruikers betekent Scannervision dat ze alle documenten of deze nu vanaf de multifunctional worden gescand of vanaf een PC of mobiel device worden verwerkt op de zelfde gestructureerde wijze kunnen toevoegen aan document proces. ScannerVision verzorgt de verdere verwerking en opslag.
- Single Sign-on
De single sign-on-functionaliteit maakt het authenticatieproces eenvoudig en veilig. - Automatische formulierherkenning
Elk formulier automatisch herkennen en verwerken volgens de juiste workflow. - Bidirectionele connectorenConfigureer keuzelijsten die dynamisch gevuld worden vanuit een bedrijfsapplicatie.
- Alles wat u nodig heeft
Zone-, Bar en QR code herkenning samen met OCR, Parallel Processing Engine zorgen voor een gegarandeerd juiste opslag. - Breed scala aan connectoren
Upload elk document rechtstreeks naar een groot aantal bedrijfs-/branche applicaties, webservers, en online webservices. Kijk hier voor meer informatie.
Aangezien ScannerVision een breed scala aan eenvoudige en complexe workflows kan ondersteunen en kan integreren met diverse software en line-of-business-applicaties is het geschikt voor bedrijven van elke omvang die in verschillende verticale markten actief zijn.
Multi-vendor ondersteuning
Ontwikkeld voor Kyocera en andere merken
Systeemvereisten
Werkt met Windows Server 2012 (R2) & 2016, Windows 8 / 8.1, 10
Connectoren
Direct scannen naar een DMS of bedrijfsapplicatie van een organisatie.
Digitaal blijft digitaal
Verwerken direct vanuit de Verkenner, Outlook, applicaties en mobiel.
Neem contact met ons op.
Wij helpen u graag met al uw vragen over Kyocera-producten en -services.