‘Scannen naar’ voor accountants

Dossiers direct gevuld met de juiste documenten.

‘Scannen naar’ voor accountants

Dossiers direct gevuld met de juiste documenten.

Inzicht krijgen, houden en geven in de digitale omgeving.

Digitalisering is overal ongeacht bedrijfsgrootte en branche. Digitalisering heeft en zal nog grote veranderingen brengen voor alle bedrijven. Dit betekent voor ondersteunende functies zoals accounting en controlling dat ze hier in mee zullen moeten bewegen of zelfs voorop moeten lopen om zich te onderscheiden.

Klanten verwachten dat accountants meer doen met de gegevens waarover ze beschikken om zo inzicht te verkrijgen en snellere en betere beslissingen te kunnen nemen.

Er is echter een grote stroom aan papieren en digitale documenten die men graag snel en efficiënt wil digitaliseren en opslaan in de backoffice applicaties, in het juiste dossier bij de juiste cliënt zodat de accountant beschikking heeft over alle relevante gegevens en inhoud,  samen kan werken met zowel cliënten als collega’s, kennis kan delen en inzicht kan geven.

Scannen naar connectoren

We breiden het aantal standaard scannen naar oplossingen continu uit. Staat de door u gewenste applicatie hierboven niet vermeld, neem dan contact met ons op om de  mogelijkheden te bespreken

Neem contact met ons op.

Wij helpen u graag met al uw vragen.