Scannen naar Sharepoint

Snel informatie vinden en moeiteloos samenwerken in de hele organisatie.

Scannen naar Sharepoint

Snel informatie vinden en moeiteloos samenwerken in de hele organisatie.

Maak gebruik van gezamenlijke kennis

Met één klik vinden wat je zoekt dit kan met de krachtige zoekfunctionaliteit van SharePoint. Dit werkt het makkelijkst wanneer de informatie die is opgeslagen in SharePoint ook eenvoudig toegankelijk is. Het is daarom belangrijk om vanaf het begin te bepalen hoe informatie wordt toegevoegd. Met Scannen naar SharePoint kunnen werknemers papieren documenten vanaf hun MFP direct naar op de juiste plek plaatsen. Op dezelfde manier kunnen digitale documenten vanaf een folder op de pc, vanuit exchange of een mobiel direct in SharePoint worden opgenomen.

Direct scannen naar het juiste dossier

Met onze ‘scannen naar’ oplossing scan je papieren documenten direct naar het juiste dossier in Sharepoint. Door de directe communicatie met deze applicatie worden documenten snel en eenvoudig opgeslagen in het juiste dossier en de OCR functionaliteit zorgt er voor dat ze altijd vindbaar en doorzoekbaar zijn.

Direct digitale documenten opslaan in het juiste dossier.

Veel documenten worden tegenwoordig digitaal aangeleverd maar staan in mail, applicaties of netwerkmappen. Ook deze documenten kunnen snel en eenvoudig volgens vastgelegde processen direct aan het juiste dossier worden toegevoegd.

Neem contact met ons op.

Wij helpen u graag met al uw vragen.