Gebruik van technologie op de werkplek is noodzaak geworden. In deze overgang van oud naar nieuw, van analoog naar digitaal hebben Document Management Systemen, of DMS, inmiddels een plek ingenomen in veel ondernemingen die de stap naar digitalisering hebben gezet.
DMS is de manier om documenten op één gemeenschappelijke locatie digitaal op te slaan, te beheren en bij te houden en verslaat het handmatig verwerken op alle fronten.
Uiteraard is het wel van belang dat de DMS het centrale punt is en blijft voor alle medewerkers en dat zij in staat zijn om documenten toe te voegen ongeacht of deze op papier of digitaal worden aangeleverd.
Met onze ‘scannen naar’ oplossing scan je papieren documenten direct naar het juiste dossier het DMS. Door de directe communicatie met deze applicatie worden documenten snel en eenvoudig opgeslagen in het juiste dossier en de OCR functionaliteit zorgt er voor dat ze altijd vindbaar en doorzoekbaar zijn.
Documenten die digitaal worden aangeleverd via mail, applicaties of in netwerkmappen kunnen snel en eenvoudig volgens vastgelegde processen direct aan het juiste dossier worden toegevoegd.
De overgang van oud naar nieuw zal doorgaan met of zonder jou. Maar het is aan jou om een gemakkelijke, kosteneffectieve en probleemloze keuze te maken.
We breiden het aantal standaard scannen naar oplossingen continu uit. Staat de door u gewenste applicatie hierboven niet vermeld, neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Wij helpen u graag met al uw vragen.
Klompé & Rupp Totaal BV-Documentsolutions is adviseur en leverancier op het gebied van kantoor- en documenten oplossingen. Met onze oplossingen ontzorgen wij u en zorgen wij ervoor dat uw printomgeving onder controle is. Oftewel, Printing in Control!