ELO Enterprise Content Management

Het fundament voor uw digitale business

ELO Enterprise Content Management

Het fundament voor uw digitale business

Met het ELO ECM beschikt u over alle functies om de informatie in uw bedrijf efficiënt te beheren, snel te gebruiken en veilig te controleren

De beslissende voorwaarde voor effectieve processen is de beschikbaarheid van informatie. Oplossingen voor Enterprise-Content-Management vormen de hiervoor noodzakelijke basis.
Met ELOprofessional geven wij u de beschikking over een complete oplossingsportfolio waarmee u het maximale uit uw bedrijfsprocessen haalt: snelheid, transparantie, beschikbaarheid van informatie – in het hele bedrijf.

ELO HIGHLIGHTS

ELO ECM beschikt over een groot aantal innovatieve features waarmee u uw business blijvend kunt optimaliseren.

Ontvangstverwerking

snelle, geautomatiseerde verwerking van papieren en digitale documenten direct bij de postontvangst.

Veiligheid en gegevensbescherming

Talrijke functies voor het archiveren van uw gegevens volgens de wettelijke voorschriften en voor het naleven van de AVG

Workflow

Regelt u uw afdelingsoverschrijdende bedrijfsprocessen en zorgt u voor een spoedige en betrouwbare afhandeling

Collaboration

ELO Feed: de basis voor de content- en documentgebaseerde informatie uitwisseling en samenwerking

Intelligente gegevensanalyse

Het intelligente analysecomponent ELO Analytics zet kennis aan het werk om verandering te stimuleren

Integratie

Verbind alle informatie eilandjes tot één centraal systeem en heb alles, altijd en overal beschikbaar

Ontdek de mogelijkheden van ELO

MKB of multinational: ELO heeft voor elke bedrijfsgrootte het juiste product op maat dat meegroeit met uw succes

MYQ On Premise

On-premise print- en scanmanagement voor printers en MFP’s.

MYQ On Premise

On-premise print- en scanmanagement voor printers en MFP’s.

MYQ On Premise

On-premise print- en scanmanagement voor printers en MFP’s.

Mijn ELO

Zet vaak gebruikte functies en belangrijke informatie prominent in het gedeelte ‘Mijn ELO’ en creëer zo voor uzelf een individuele gebruikersinterface om comfortabel en met het minste tijdverlies te werken:

  • opgeruimde en intuïtief te bedienen gebruikersinterface voor een ongecompliceerde ingang
  • talrijke opties voor een individuele configuratie
  • eenvoudige en intuïtieve tegelnavigatie
  • hashtags overzichtelijk in een Tag Cloud weergegeven

Collaboration

ELO ECM geeft u de beschikking over een groot aantal platforms en tools voor efficiënt teamwerk:

  • Perfecte samenwerking in een team met behulp van virtuele projectruimtes
  • bijdragen direct bij een document leveren
  • collega’s in feed-bijdragen vermelden
  • andere documenten in bijdragen en commentaren koppelen
  • over bepaalde onderwerpen discussiëren en communiceren
  • een abonnement nemen op feed-bijdragen en geen wijziging meer missen
  • enquêtes onder collega’s direct bij het document uitvoeren
 

Workflow

Met ELO Workflow bevindt informatie zich altijd op het juiste moment op de juiste plek. Zo kunnen processen snel voltooid, beslissingen betrouwbaar genomen en vrijgaven snel verstrekt worden:

  • geïntegreerde formulierdesigner voor het eenvoudig maken van workflows
  • informatietrajecten en personen voor het succesvol afhandelen van processen vastleggen
  • servergebaseerde verwerkingsregels en individuele scripting-mogelijkheden
  • ad-hoc-workflows voor snelle beslissingstrajecten en spontane kennisnemingen
  • via grafische monitoring en rapportage op elk moment de status van een proces bekijken

Download de brochure

Infosheet-ELO-2020-nl.pdf (Infosheet-ELO-2020-nl.pdf)

197 KB | PDF

Neem contact met ons op.

Wij helpen u graag met al uw vragen over Kyocera-producten en -services.